Rady programowe
Informacja o składach rad programowych kierunków studiów
na Wydziale Inżynierii Mechanicznej
obowiązujących od roku akademickiego 2021/2022
rada programowa kierunku inżynieria biomedyczna
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
– prof. dr hab. inż. Tomasz Topoliński – przewodniczący - mgr inż. Sandra Śmigiel - sekretarz - dr hab. n. wet. Janusz Danek, prof. PBŚ - mgr inż. Marek Andryszczyk - mgr inż. Paweł Maćkowiak |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Monika Klocek - studentka
|
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora |
- mgr inż. Łukasz Sadowski (Devmatech) |
rada programowa kierunku inżynieria odnawialnych źródeł energii
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
- dr inż. Adam Mroziński - przewodniczący - dr inż. Sylwester Borowski – sekretarz - prof. dr hab. inż. Józef Flizikowski - prof. dr hab. inż. Andrzej Tomporowski - dr inż. Jerzy Kaszkowiak |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Kacper Kusz - student |
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora |
- Michał Szczepański - Prezes Zarządu Eprosument S.A.
|
rada programowa kierunku mechanika i budowa maszyn
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
- dr inż. Emil Smyk – przewodniczący - mgr inż. Michał Piotrowski – sekretarz - dr hab. inż. Tomasz Piątkowski, prof. PBŚ - dr inż. Tomasz Jarzyna - dr inż. Karol Pepliński |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Jakub Karpusiewicz- student |
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora |
- mgr inż. Jacek Paliwoda (PESA) |
rada programowa kierunku mechatronika
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
- dr inż. Sylwester Wawrzyniak – przewodniczący - dr inż. Michał Stopel - sekretarz - dr hab. inż. Marcin Zastempowski, prof. PBŚ - prof. dr hab. inż. Andrzej Bochat - dr inż. Krzysztof Nowicki |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Aleksander Odyja - student |
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora |
- mgr inż. Waldemar Kudliński (ELTEKO s. c.) |
rada programowa kierunku przetwórstwo tworzyw sztucznych
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
- dr inż. Artur Kościuszko - przewodniczący - dr inż. Piotr Czyżewski – sekretarz - prof. dr hab. inż. Marek Bieliński - dr hab. inż. Tomasz Paczkowski, prof. PBŚ - dr inż. Piotr Szewczykowski |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Magdalena Pasela - student |
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora
|
- mgr Piotr Wojciechowski (Bydgoski Klaster Przemysłowy) |
rada programowa kierunku transport
|
|
wskazani przez dziekana nauczyciele akademiccy, do których obowiązków należy kształcenie studentów na kierunku studiów (od 3 do 5 osób)
|
- dr inż. Marietta Markiewicz - przewodniczący - dr inż. Damian Iwanowicz - sekretarz - dr hab. inż. Klaudiusz MIgawa, prof. PBŚ - dr inż. Bogdan Landowski - dr hab. inż. Jan Kempa, prof. PBŚ (WBAiIŚ) - mgr inż. Karol Mikołajczak (firma Opel Mikołajczak) |
wskazany przez organ samorządu studenckiego przedstawiciel studentów z kierunku studiów prowadzonego na wydziale |
- Weronika Wolska – student |
inne osoby wskazane przez dziekana lub Rektora
|
- mgr inż. Andrzej Wojciechowski – (dyrektor Ośrodka Doskonalenia Kadr SIMP) |
Skład i organizacja rad programowych kierunków studiów wynika z §17 Statutu UTP oraz regulaminu sporządzonego
wg wzoru określonego załącznikiem do zarządzenia nr Z.18.2019.2020 z dnia 1 października 2019 r.